2Parale.ro

Impresii de la prima intalnire organizata de 2Parale in 2014

intalnire afiliati 2paralePe data de 13 februarie am participat la evenimentul „Afiliere, Facebook si provocari in 2014″ organizat de 2Parale in Lugera Cafe si am plecat de acolo cu o multime de informatii foarte valoroase. Primul lucru la care m-am gandit dupa terminarea evenimentului, a fost ca voi scrie un articol pe aceasta tema.

Deoarece evenimentul a fost unul interactiv (intrebari si raspunsuri) imi este foarte greu sa redau tot ce s-a discutat. Totusi am extras special pentru tine cele mai importante idei si le voi reda mai jos. Pentru a fi mai usor de urmarit o sa postez numele fiecarui speaker si cateva cuvinte despre subiectul pe care l-a abordat.

1) Dorin Boerescu: – C. E. O. la 2Parale

Dorin a dat dovada de multa transparenta si a invitat toti participantii la eveniment, sa viziteze noul sediu 2Parale aflat in aceeasi cladire. Datorita faptului ca timpul a fost limitat, iar numarul de persoane foarte mare a ramas ca doritorii sa isi exprime intentia prin e-mail si sa viziteze sediul ulterior.

De asemenea el si Bogdan Aron au incurajat discutiile directe dintre afiliati si advertiseri, considerand ca astfel se pot rezolva mult mai rapid anumite provocari.

2) Nicolae Slav: – dEpurtat

Magazinul dEpurtat tocmai a implinit un an de cand s-a alaturat sistemului de afiliere 2Parale. In toata aceasta perioada 25% din totalul vanzarilor au fost generate de catre afiliatii 2Parale. Comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut vanzarile au crescut cu 250% – 300%.

3) Milena Nedelcu: - SensoDays, Koyos

Au obtinut in 2013 conversii foarte bune din comparatoare datorita preturilor destul de mici.

4) Sorin Paun: – Afiliat

Se ocupa de un an de afiliere si principala sursa prin intermediul careia obtine conversii este Gogle Adwords. Considera ca un rol important in cresterea vanzarilor din mediul online se datoreaza in mare parte sistemelor de afiliere.

5) Claudia Plesu: – Afiliat

Nu este multumita de rezultatele din 2013 deoarece „am fost certata cu Google” (posibile penalizari), dar a inceput destul de bine 2014 si spera sa fie un an mult mai bun.

6) Dragos Stanca: – Managing partner ThinkDigital (firma care reprezinta Facebook in vanzari, in mai multe tari)

A primit cele mai multe intrebari din partea participantilor,  deoarece a trecut foarte putin timp de la ultimul update Facebook, iar oamenii au ramas inca cu o multime de nelamuriri. Pentru inceput Dragos a oferit cateva statistici foarte interesante pe care o sa le redau si aici:

- 65% dintre utilizatorii romani acceseaza Facebook  de pe mobil/tableta.

- 67% din like-uri se dau de pe mobil.

- utilizatorii din Romania au in medie 170 de prieteni pe Facebook.

- fiecare utilizator urmareste cel putin 25 de pagini.

In continuare a explicat ca datorita numarului foarte mare de utilizatori care folosesc device-uri mobile, se preconizeza ca designul Facebook va fi modificat. Legat de scaderea rech-ului la paginile de Facebook  explicatia a fost una foarte simpla. Datorita cresterii excesive a numarului de postari utilizatorii erau pur si simplu bombardati, iar acum vad doar postarile de pe paginile cu care interactioneaza mai des (Personal nu sunt de acord 100% cu acesta explicatie, stim cu totii ca exista si interese finaciare in spatele acestor modificari).Ca si exemplu concret Dragos a vorbit despre agentiile media, care si-au dublat fata de anii trecuti numarul de stiri livrate zilnic.

7) Costin Cocioaba: – Bakers Digital Communication

Daca abuzezi platforma Facebook prin spam sau alte metode automat iti scade rech-ul. De asemenea conteaza foarte mult si istoricul, daca ai fost suspendat sau postarile tale au fost raporate, sa nu te astepti sa ai un reach ridicat. Pentru clientii Bakers Digital creeaza campanii pe perioade indelungate (minim 1-2 ani) si in acest fel evita penalizarile.

8) Serban Cristian: – Afiliat

Pentru afiliere update-ul Facebook a avut efecte grave, a fost o perioada destul de trista. Momentan a inceput sa segmenteze cat mai mult continutul livrat pe paginile de Facebook in functie de varsta, sex, etc. Nu promoveaza magazine care nu sunt optimizate pentru navigarea de pe device-uri mobile (aceasta tehnica poate aduce o crestere a conversiilor de 10%-15%). Preconizeaza ca in aceasta luna v-a avea aceleasi rezultate ca si in luna noiembrie a anului trecut (adica inainte de update).

Cei doi moderatori ai intalnirii au fost Bogdan Aron (2Parale) si Adrian Seceleanu (Ziarul Financiar).

Personal ma bucur foarte mult ca am participat la acest eveniment, deoarece am aflat o multime de informatii utile si a fost un bun prilej de a cunoaste oameni noi care lucreaza in domeniu.

Daca ai intrebari suplimentare despre eveniment sau nelamuriri te astept cu un comentariu mai jos.

 

Speak Your Mind

*