Afla cateva informatii valoroase despre reclama platita pe Linkedin

reclama platita linkedin

reclama platita linkedin

Astazi m-am hotarat, sa iti ofer cateva informatii foarte utile despre reclama platita pe Linkedin.

La inceputul anului am primit de la ei un cupon cadou, cu ajutorul caruia puteam obtine reclama gratuita in valoare de 30 de euro. Am tot zis ca il folosesc, insa m-am luat cu alte treburi si cand mi-am amintit de el am constat cu stupoare ca expirase.

Mi-a parut rau, ca am dat cu piciorul posibilitatii de a testa gratuit aceasta metoda de promovare. Mai ales ca tocmai citisem un articol despre Linkedin pe chinezu.eu si gasisem un comentariu foarte interesant:

“Pentru mine, Linkedin e a 2-a sursa de trafic dupa Facebook. DAR calitatea traficului e mult mai mare: boune rate mic, time on page mare. Nu mai zic de efectele branding-ului personal.”

Pana la urma nu am rezistat tenatiei, de a testa metoda si m-am decis, sa investesc cativa euro, pentru a vedea ce rezultate pot obtine.

Dupa introducerea datelor de pe card, am inceput sa setez campania, m-am impotmolit de vreo doua ori, pentru ca imi aparea un avertisment cu mesajul “low audience” si nu puteam sa trec la pasul urmator.

Cu ceva mai multa atentie am reusit, sa parcurg toti pasii si cand am ajuns la setarile pentru plata per click, au aparut doua mari surprize:

1) Suma minima acceptata este de 2 euro per click.

plata per click linkedin

plata per click linkedin

2) Am schimbat setarea cu “plata per 1000 de afisari”  si la aceasta imi arata tot 2 euro suma minima acceptata.

Plata per 1000 de afisari link

Plata per 1000 de afisari link

Bugetul minim care il poti aloca pe zi este de 10 euro,  partea asta am considerat ca este destul de ok.

Varianta doi mi s-a parut, ca este mai avantajoasa  si am pornit campania, bifand plata la 2 euro pentru 1000 de afisari . Chiar daca am considerat ca sumele percepute sunt foarte mari, am dus experimentul pana la capat si o sa iti arat in continuare rezultatele obtinute (click pe imagine pentru a putea vedea toate detaliile).

costuri promovare linkedin

costuri promovare linkedin

Dupa cum poti vedea in imaginea de mai sus, in prima zi au fost contorizate 4481 de afisari care au dus la un cost total de 9,76 euro.

La aceasta suma se adauga inca 4 euro, taxa de activare a campaniei.

Tot in acea imagine se poate observa, ca pentru cei 9,76 euro am primit 12 click-uri. Un rezultat mult mai bun decat as fi obtinut, daca alegeam varianta cu plata per click prin intermediul careia, as fi primit 5 click-uri cu 10 euro.

Dar este un rezultat foarte slab, daca stau sa il compar cu altele obtinute cu ajutorul Facebook Ads sau Google Adwords.

Cu alte cuvinte acesta metoda de promovare nu renteaza deloc, pentru ca te forteaza sa platesti sume considerabile, iar rezultatele lasa de dorit. In plus iti este sugerata metoda de plata care te dezavantajeaza.

Sunt curios sa imi spui, tu ce metoda de promovare platita ai folosit pana acum si ce rezultate ai obtinut?

 

Cu respect Ionut.

Comments

  1. Cristi says:

    Eu am folosit cu succes Fb Ads, si am ajuns undeva la 2 centi pe click la unele campanii. Cred ca facebook are cele mai mici preturi pe click, doar ca trebuie sa fi atent pentru ca dupa ce da lumea click nu conversteste la fel de bine ca alte canale(ad words de exemplu). Dar daca ai pusa la punc o strategie buna, e destul de ieftin fb ads

    • Ion says:

      Eu cel mai mare succes l-am avut cu Adwords, doar ca in ultimul timp concurenta este mult mai mare si a crescut pretul per click.

Speak Your Mind

*